kolmapäev, 11. jaanuar 2017


                                                      Minu talvevaheaeg

Mina koolinoorena vaheaega vahest nii pingsalt, kui mõni teine seda tegi, ei oodanud, vaid pigem seadsin une oma vaheaja prioriteediks ja pool oma vaheajast ma isegi ei teinud midagi. Kuna Jõulud olid kõigest paar päeva pärast viimast koolipäeva, mis minul oli kolmapäevane päev, jättis see mul puhkamiseks ainult kaks ja pool päeva, sest jõulud pidasin mina oma perega vanavanemate juures maal, kuhu pool minu suguvõsast kogunes. Me sõime, omavahel aeti juttu, mina kui sotsiaalselt natuke kohmakas ignoreerisin oma sugulasi ja lugesin raamatut, mida ma jõuludeks soovinud olin, ja saanud ka. Õhtu lõppes kingituste vahetusega ja sealt läksin ma oma isa juurde, kelle juures ma öö veetsin ning järgmisel päeval koju sõitsin. Seal sain ma samuti paar oma kingitust avada, ning nagu arvatult oli üheks selleks küünal ja teiseks ilmseks väikelastele mõeldud pisike draakon, mida ma samuti kui hull millegipärast soovisin. Jõuludest kuni uue-aastani olid mu päevad vaiksed, ning ma praktiliselt ei teinudki mitte midagi peale magamise ja lugemise.Uuel aastal tulid meile mu ema tuttavad külla ja me käisime jõe ääres ilutulestikke vaatamas. Sellega saabus aasta 2017 ja nagu ikka, järgmised päevad veetsin ma magades ning lugedes.

Pildiotsingu firework tulemus



2 kommentaari:

  1. Kiri võiks olla suurem ja ilmestamine puudu.

    VastaKustuta
  2. E-õppe postitus on väga hästi ilmestatud ja ka sisult hea, arvestan seda selle ülesande lahendusena.

    VastaKustuta