esmaspäev, 23. jaanuar 2017

E-õppe päev


* Mida tähendab e-õpe minu jaoks?
 

E-õpe on õppimisviis, mis toimub läbi interneti. Õpilased teevad läbi neti koolitöid, õpetajate antud teste, otsivad ise informatsiooni ja üleüldse töötavad koos internetiga kodus individuaalselt.
Siiamaani ei ole ma selle suur fänn veel olnud. Kindlasti on hea olla esmaspäevasel päeval kodus ja kontrollida oma tööde tegemise aega ja tööprotsessi, aga naljkalt keeruliseks teevad õpetajate antud juhised lingid, mis nad sinna juurde on lisanud. Neid on vahest, et liigagi palju, ning mina isegi ei vaevanud ennast nende kõikide läbikäimisega, vaid otsisin pooltele küsimustele vastused googlest. Küll aga meeldib mulle see, et ma saan seda oma kodus teha, oleks ju võinud teisiti ka teha, et kõik õpilased teevad seda oma nutitelefonides ja koolis. 
Kuna mul oli vaja ülesandeid ainult kolmes aines vaja teha, informaatika neist kohe kindlasti kõige lihtsam, siis ma ei saa nii väga nuriseda, pöörates tähelepanu veel sellele, et seitsmenda klassi ained olid kerged. Üsna raske oleks olnud, kui kunsti, ajaloo ja informaatika juures oleks olnud veel mõni võõrkeel, või mis veel hullem - matematika. Ja ma olen üsna kindel, et kui viimane seal olnud oleks, oleksin mina asja lihtsalt nurka visanud ja mitte teinud. Ning seda mitte ainult sellepärast, et ma ei oska seda ainet isegi natukene, vaid puhtast laiskusest ja trotsist. Kuigi ma naudin rohkem üksindust ja teeksin parema meelega individuaaltöid, kui ma oleksin klassis, leian ma, et klassis ja koos õpetajate seletustega õpiksin ma rohkem, või saaksin vähemalt teada rohkem, sest e-õppes tuleb küsimustele ise vastused otsida, ja alati on nii, et sa ei leia konkreetset vastust, seega pead terve pika teksti läbi lugema ja kui sa selle lõppu jouad, avastad, et oled küsimuse üldse ära unustanud, nii et sellel kohal eelistaksin mina ikka klassis õppimist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar