pühapäev, 9. aprill 2017

Minu lemmikfilmid

Žanritest ei hooli ma filmide juures just eriti palju, minu jaoks on tähtis, et film ei oleks mingisugune keskkooli noorte armastuse läbu, sest sellised asjad ajavad südame pahaks. Üldjuhul väldin eesti filme kuna minu jaoks pole olemas hullemaid näitlejaid kui seda on eestlased. 

10 THINGS I HATE ABOUT YOU

Minu üheks totaalseks lemmikfilmiks on Kümme põhjust sind vihata, mis tuli välja aastal 1999. Kuigi see sarnaneb eelnevalt mainitud armastuse läbule, pole seal niivõrd palju "romantikat" kui ühes tüüpilises armastusloos on. Üldjuhul räägib film sarkastilisest Kate'ist, kelle äärmiselt populaarne ja sotsialiseeruv kaksikõde ei saa tema pärast poistega väljas käia, kuna nimelt on neil kodus reegel, et kui Kate ei käi kohtamas, siis ei saa seda teha ka Bianca. Biancasse ära armunud poiss Cameron tuleb ideele, et kellelegi, kes Kate välja viib, maksta. Selleks osutus "paha poiss" Patric Verona, kellel õnnestus Kate välja viia ja ta endasse ära armuma panna.
 





KARIIBI MERE PIRAADID


Filmide sari mida vaadates ma üles olen kasvanud on Kariibi mere piraadid. Esimene film Musta Pärli Needus tuli välja aastal 2003 ja läbi ülejäänud viie filmi saadavad tahetud piraati Jack Sparrow'it Elisabeth Swan ja tema austaja Will Turner. Jack satub alatasa sekeldustesse, nagu tegi ta seda Davy Jonesiga, kelle laeval teenib sadat aastat Willi isa Bill. 






GLEE

Minu absoluutne lemmiksari on Glee, mis tuli telesse aastal 2009 ja lõpetas tegutsemise 2015. Sari jooksis ka nädalavahetuste hommikuti eesti kanalitel ja räägib teismelistest, kes keskkoolis glee klubis on ja omavahel muusikaliselt seostuvad, elades samal ajal läbi teismeliste muresid nagu iseendaga rahul olemine, probleemid vanemate, poiss -ja tüdruksõpradega ning teismeea rasedusega.






1 kommentaar:

  1. Väga hea aga 10 THINGS I HATE ABOUT YOU treileriga on midagi valesti.

    VastaKustuta